דף הבית >>> כתבות >>> קובלקו חוזרת לשווק עצמאית בארה"ב.
קובלקו עושים קאמבק בארה"ב I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם בתאריך: 18/04/13.
נשיא ומנכ"ל חברת קובלקו Katsuhiko “Pete” Morita ליד מחפר קובלקו כחול.
Kobelco ציוד מכני הנדסי ארה"ב תציע השנה 15 דגמי מחפרים בטווח ה-1.5-51 טון בקאמבק שלהם לשוק הצמ"ה בצפון אמריקה, אמר Katsuhiko “Pete” Morita, נשיא ומנכ"ל החברה.
"אנחנו שמחים לקחת שוב את המושכות של שיווק מותג Kobelco" אמר מוריטה, בהתייחסו לסיום החוזה עם CNH שהסתיים בדצמבר האחרון.
בפעם הראשונה מזה 10 שנים, Kobelco תיכנס מחדש לשוק המחפרים בצפון אמריקה בכוחות עצמה. למרות דיווחים ראשוניים, כי החברה תחזור לצבע הכחול /תכלת שלה,המחפרים שימכרו בתקופה הקרובה בצפון אמריקה יהיו בצבע צהוב ומסורתי יותר. "זו היתה בקשה מיוחדת של הדילרים שלנו", אמר מוריטה, וציין כי כבר השבוע נמכרו 55 מחפרים בארה"ב.
Kobelco ביססה את מה שהיא מכנה "בסיס אם זמני" ביוסטון, ובכוונת החברה לבנות מטה גדול יותר בצפון אמריקה.
"במתקן הנוכחי שלנו חסר מקום לצרכים העתידיים של החברה" אמר מוריטה.
Kobelco הינה חברה המרושתת על דילרים ומוריטה צופה כי לחברה יהיו 30 דילרים עד חודש יוני, עם יעד של 50 דילרים בצפון אמריקה עד סוף השנה. "אנחנו יוצרים דברים שוב מאפס", הוא אומר.
מוריטה אומר כי הוא היה רוצה לראות את החברה בסופו של דבר משחזרת את הצלחתה לפני ההסכם עם CNH: רשת דילרים קטנה, חזקה עם 10 עד 12 אחוזים נתח שוק.
"המסר שלנו לשוק הוא שאנו מומחים בתחום המחפרים,עם טכנולוגיה מעולה ודרך פשוטה, מהירה ופתוחה לעשיית עסקים", הוא אומר.