פירקית וולוו A40G החדשה I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם בתאריך: 24/06/14.
סדרה G החדשה של פירקיות וולוו כוללת שישה דגמים בטווח שבין 26.5 טון A25G עד 43 טון A40G .
"מאחר ופרודקטיביות היא תכונה כל כך מרכזית בפירקיות, אין בפירקיות סדרה G החדשה רכיבי שירות יומיים או שבועיים", אומר הנריק לארסון, מנהל מוצר פירקיות בוולוו. "הפעם הראשונה שצריך לגרז היא היא ב-250 שעות." וולוו שמרה על דרכי הגישה לתחזוקה וטיפולים עם הגריל הקידמי שמורד למטה והופך למדרגות נוחות. מכסה המנוע מתרומם עד 90 מעלות וכך כל רכיבי המנוע והצנרת גלויים ונוחים לגישה."
טיימר לכיבוי מנוע מגיע כסטנדרט בדגמי ה- A35 וה-A40 הגדולים יותר. תכונה זו מאפשרת למנוע לעבוד במשך שלוש דקות נוספות לפני הכיבוי ולתת זמן למגדש הטורבו כדי להתקרר. כמו כן פועלת בכלים מערכת אחיזה אוטומטית Volvo automatic traction control בכל דגמי ה-G-Series, המערכת מעבירה בין שידור 6 × 6 ו 6 × 4 כדי להבטיח אחיזה מקסימלית וצריכת דלק נמוכה יותר.
מערכת שקילה שבה יש נוריות חיווי בצבעים בולטים לעין בתוך ומחוץ לקבינה היא סטנדרטית על מכונות ה- A35-A40. "כאשר האור צהוב זה מסמן למפעיל שהוא מלא 75-95 אחוזים וכאשר הפירקית עמוסה ב-95-110 אחוז, האור הירוק מופיע". אומר לארסון. האור האדום נדלק כאשר המשקל הוא מעל 115 אחוזים מהעומס המרבי. "עם הפירקיות שכבר עובדות בשטח ראינו מטען ממוצע של 46 טון, הנמצא בגבול ה-110 אחוזים", אומר לארסון. "אנחנו יודעים שמפעילים מעמיסים עומס יתר בשטח, אבל עכשיו זה באמת קל יותר לראות מתי זה קורה." מערכת ה-CareTrack מספקת נתוני העמסה שלוקטו מהמערכת.
בלמי הדיסק הרטובים מקוררי השמן שהיו על דגמי ה- A35 F ו-A40 הורחבו למגוון סדרת G החדשה. כדי לשפר את הבטיחות בעבודה, במיוחד במחצבות בהן יש תקנות בטיחות מחמירות יותר, ידיות האחיזה של המכונה צבועות כעת בכתום במקום באפור. "הצבע הזה כנראה גם יהיה סטנדרטי לכל הדגמים הבאים", אומר לארסון.
אהבתם את הכתבה? עשו לנו לייק בפייסבוק והצטרפו לשיחה: