ה- Scooptram EST1030 של קופקו I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם בתאריך: 18/02/13
מעמיס המנהרות החשמלי החדש של אטלס קופקו EST1030.
בחברת אטלס קופקו הוסיפו דגם חדש למגוון מעמיסי המנהרות שלהם,הכירו את ה- Scooptram EST1030 , המהווה חלופה מצוינת לציוד דיזל בתעשיית הכרייה. התקנת המנועים החשמליים הגדילה את היעילות של המכונה, בהשוואה למנועי הדיזל המנועים החשמליים דורשים פחות אנרגיה, יוצרים פחות חום ומייצרים רמת רעש נמוכה יותר.
לדוגמה אם נשווה בין המעמיס החשמלי החדש EST1030 לגרסת הדיזל שלו נבחין כי הוא משתמש בכ-40% פחות אנרגיה ומייצר במהלך פעולות ההעמסה הכלליות 40% פחות חום.
שחרור הגרסה החשמלית של EST1030 על ידי Atlas Copco היא מהלך מחייב לטכנולוגיה הירוקה בתעשיית הכרייה.בתחום הכרייה איוורור תת קרקעי הוא חשוב מאוד ולכן מכונה חשמלית תהיה הפתרון הטוב ביותר, היא דורשת מעט אוורור ומייצרת פחות חום,אבק ורעש מיותר.
דגם הדיזל ST1030
בזמנים של היום שמחירי הדלק משתנים וכל הזמן בעלייה ,מכונות הדיזל פשוט יקרות לנו,מכונות חשמליות הן תחליף ירוק וחסכוני לביצוע מגוון עבודות בתעשיית הכרייה.
מעמיס המנהרות Scooptram EST1030 בנוי בכ - 90 אחוזים מהרכיבים והחלקים מקודמו,גרסת הדיזל Scooptram ST1030.גרסת הדיזל נמכרת בהצלחה בכל רחבי העולם, כך שלא תהיה שום בעיה להשיג חלקי חילוף לגרסה החשמלית גם במקומות הנידחים ביותר.