דף הבית >>> כתבות >>> מנועי ה-TIER-4 ECOMAX החדשים של JCB.
JCB מציגה מנוע חדש בבאומה 2013 I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם בתאריך: 27/04/13.
ב-JCB אומרים כי מנועי ה- TIER-4 FINAL ECOMAX החדשים שלהם יציעו פתרון חדש ויעיל יותר שהם מכנים אותו “one-can” solution " והוא הימנעות משימוש גם במסנן חלקיקי דיזל (DPF) וגם בזרז חמצון דיזל (DOC).
"יחידת ה- SCR היא כל כך קומפקטית שהיא במקרים רבים יכולה לתפוס את מקומה של מערכת הפליטה הנוכחית במכונה ", אמר Tim Burnhope, מנהל הפיתוח והחדשנות של JCB, שדיבר במסיבת העיתונאים ביום הפתיחה של תערוכת Bauma 2013 במינכן, גרמניה.
מנועי ה-TIER-4 FINAL ECOMAX של JCB ידרשו כמעט מחצית מהיחס של אוריאה לדיזל, סביב ה- 3 אחוזים בהשוואה למנועי SCR הנוכחיים בשוק. אותם מנועים גם ישפרו את החיסכון בדלק על ידי תוספת של 5 אחוזים נוספים על גבי 10 אחוזי החיסכון שכבר מוצעים במנועי TIER-4 ECOMAX, אומרים בחברה.
בדומה למנועי ה-TIER-4 Interim הקודמים , ניתן לכייל מחדש את המנוע על ידי דילר מורשה של JCB במדינות פחות מוסדרות מבחינת איכות הדלק שלהן, בהן יש כמויות גדולות יותר של גופרית בדלק שמגיע בסופו של דבר לכלים החדשים ולחלוטין נמצא כגורם מזיק למנועי TIER-4.
"אנחנו מאמינים שיש לנו יכולת ייחודית עם מערכת ה- SCR שלנו", אומר Burnhope. "אנחנו משתמשים בטכנולוגיות מנצחות,ידועות וזוכות פרסים בעולם".
בנוסף להכרזה על מנוע Ecomax JCB החדש הציגה JCB בתערוכה מספר של מכונות חדשות, כולל את מחפרוני ה- 3CX ו4CX החדשים, באגר ה-JS220 החדש, מכבשי קרקע VM117D וה- VM137D חדשים ושלושה מחפרים קומפקטיים חדשים.
"ראינו גידול של 28 אחוזים בצפון אמריקה בשנת 2012," Burnhope אומר. "אנחנו מקבלים את היתרון של מגוון מוצרים גדול, בתוספת המיני מעמיסים שלנו שבאמת עושים עבודה נהדרת".