
ה- DAF CF Electric 6x2 במבחני שטח I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם בתאריך: 18/12/19


אידיאלית לאיסוף אשפה ביתית
משאית DAF CF Electric 6x2 במבחני שטח בכבישי אירופה.
חברת דאף הציגה את שלדת המשאית החשמלית CF Electric 6x2. כלי הרכב הראשונים יעברו בדיקות בשטח בהמשך השנה כמשאיות אשפה על ידי חברות סילוק הפסולת הציבוריות ההולנדיות HVC ו-ROVA. עיריית רוטרדם וחברת Cure יצעדו בעקבותיהן בתחילת שנת 2020 עם משאית אשפה חשמלית לחלוטין 6x2 עם מנוף הרמה. כל כלי הרכב הללו מצוידים בחטיבת הינע VDL E-Power. המרכב, חשמלי לחלוטין גם הוא, מסופק על ידי VDL Translift.
מאז סוף 2018, פועלים ראשי הגורר DAF CF Electric 4x2, הדגמים החשמליים הראשונים של דאף, עבור חברות הובלה הולנדיות שונות, כולל Peter Appel, Simon Loos ו-Tinie Manders, וכן עבור רשת המרכולים Jumbo. משאיות אלה מהוות חלק מבדיקת שטח מקיפה בה הן נדרשות להעביר סחורות בין יעדים כגון מרכולים ומרכזי הפצה. חברת הלוגיסטיקה הגרמנית Rhenus משתמשת כיום בשתי משאיות CF Electric להובלה אזורית של מכולות. הודות ליעילות ולשימושיות הרב-תכליתית והמעשית שלה, זכתה ה-CF Electric של דאף בפרס "המשאית הירוקה" היוקרתי בגרמניה מוקדם יותר השנה.

יכולת תמרון משופרת
מכיוון שהמשאית היא בעלת רמה נמוכה של רעש ופליטות מזהמים בעת השימוש, ה-CF Electric היא אידיאלית לא רק להפצה עירונית אלא גם לאיסוף פסולת ביתית. לשם כך, עיצבה דאף משאית אחודה בעלת 3 סרנים עם סרן אחורי מהוגה ומתרומם לשיפור יכולת התמרון ויכולת העמסה גבוהה עוד יותר. המשקל המורשה הכולל של ה-CF Electric 6x2 עומד על 28 טון.
מסלולים קבועים
חטיבת ההינע החשמלית, VDL E-power, מספקת הספק של 210 קוו"ט ומומנט של 2,000 ניוטון-מטר - ממש כמו בגורר CF Electric. חטיבת ההינע מופעלת על ידי מארז סוללות עם קיבולת אנרגיה (ברוטו) של 170 קווט"ש המספיקה לכיסוי מסלולי איסוף אשפה רגילים. משאיות אשפה חוזרות בדרך כלל למזבלה מדי כמה שעות לפריקה, ושם הן יכולות להטעין עד 80% מקיבולת סוללה תוך 30 דקות בלבד.
דחסני צד וטמוני קרקע
חברות HVC ו-ROVA עושות שימוש בדחסני צד שבאמצעותם ניתן לרוקן מכולות מצדי המשאית. העיר רוטרדם וחברת Cure באזור איינדהובן ישתמשו ב- DAF CF Electric עם מנוף הרמה כדי לאסוף אשפה ממיכלים תת קרקעיים.

אהבתם את הכתבה? עשו לנו לייק בפייסבוק והצטרפו לשיחה:
|