וולוו ציוד מכני הנדסי ממשיכה לעדכן את סדרת מעמיסי ה-G שלה ומוספיה את ה- L60G,L70G ו-L90G.
המעמיסים החדשים מגיעים את מנוע 6 ליטר ,6 צילינדרים מנוע טורבו דיזל עם מערכת סינון מתקדמת וירוקה.
ייצור מומנט בסל"ד נמוך בשילוב מערכת הידראולית חזקה מאריך את חיי המנוע ,מוריד את צריכת הדלק ומפחית את הרעש מהמנוע ומספק סביבת עבודה נוחה יותר למפעיל.
על פי וולוו ,צריכת הדלק הנמוכה והפחתת הרעש נוצרים בעיקר בזכות מערכת חשמל מתקדמת שמעלה את סיבובי הפרופלר (מנוע) רק כשצריך ובכך מונעת שריפת דלק ורעש מיותר.
את השיפור הגדול ביותר ניתן להרגיש ב-L90G עם עלייה של 23% ביכולת ההרמה של המעמיס ותוספת של 19% בכח המתפרץ של הכלי.
בנוסף לכך הלחץ ההידראולי בכלי גדל מ-3771 ל- 4496 PSI. סדרת ה-G הוכנסה לישראל לאחרונה ,ניתן לראות דוגמה בכתבה על השופל L120G שרכשה מחצבת גולני לאחרונה.
מומחי וולוו קבעו שלעבודה יעילה, חסכונית בדלק, עם בלאי נמוך יותר ושמירה על איכות הסביבה, יש לעבוד במקסימום 1700סל"ד.בטורים גבוהים יותר מבזבזים הרבה סולר.
כסטנדרט הותקן במעמיסים האופניים מסידרה G - ECO PEDAL (דוושת דלק לחיסכון בדלק).
פעולת הדוושה פשוטה לחלוטין. במידה ולוחצים עליה ומגיעים עד 1700 סל"ד הדוושה רכה וידידותית למפעיל. כאשר לוחצים עליה חזק יותר ועולים מעל 1700 סל"ד היא נעשית קשה ומזכירה למפעיל ללחוץ פחות על הדוושה.
סרטון של הכלים "הבינוניים" לא זמין עדיין כי מדובר בידיעה חדשה אז החלטנו להוסיף סרטון של ה-L250G - תהנו!