דיזל פדיה ראשי
 
קטגוריות
 
הוסף ערך חדש
 
קצת על הפרוייקט
 
יצירת קשר


דיזל פדיה - הכל על טרקטורים צמ"ה ותשתיות!

 
וולוו ציוד מכני הנדסי:
וולוו, "יצרנית הרכב השוודית"  היא כיום אחת מיצרניות ציוד הבנייה המובילות בעולם. למרות שהחברה נקשרה בקשר הדוק עם מהנדסים שבדיים מפורסמים עוד בתחילת שנת 1832, החברה לא הוקמה באופן רשמי עד שנת 1927.

וולוו קיבלה מקום מכובד מאוד בתעשיית הרכב וחטיבת הרכב שלה נמכרה לפורד בשנת 1999, כיום מתמקדת וולוו בכלי רכב מסחריים (אוטובוסים, משאיות), ציוד מכני הנדסי, תחבורה ימית ואווירית ופיתחה קו מקיף ומרשים של ציוד.

בשלב זה מייצרת וולוו 150 סוגים שונים של ציוד בלמעלה מ- 200 מדינות. עם מעל 80,000 עובדים, היא כרגע מדורגת 185 ברשימת פורצ'ן 500 הגלובלית. הכנסות שנתיות לשנת 2006 הן יותר מ -35 מליארד דולרים.


היסטוריה

ההיסטוריה של וולוו מתחילה עם ההתפתחויות ההנדסיות הראשונות של Johan Theofron Munktell. כמפתח של בית הדפוס הראשון של שוודיה, Munktell פיתח רעיון לעסק המבוסס על "איכות, חדשנות, ומומחיות טכנית". עד 1839, Munktell בנה את מפעל הייצור ההנדסי הראשון שלו, שייצר מוצרים לתשתיות, תעשייה, וחקלאות.

שני מהנדסים חשובים אחרים בהיסטוריה של וולוו הם ז'אן וקרל גרהרד Bolinder שהפכו ליצרנים גדולים של מסורים חקלאיים ומנועי קיטור. אלה המשיכו להתקדם בענף הבנייה באמצעות מגוון רחב של מכונות קיטור כגון רכבות וטרקטורים. ההתפתחויות שלהם היו חיוניות לחדשנות של עסקי הבנייה.

בשנת 1932, חברת הטרקטורים של Munktell התמזגה עם Bolinder, שעשו התקדמות רצינית עם המנועים, והפכו למותג AB Bolinder-Munktell  ובראשי התיבות המוכרים יותר - (BM).

מייסדי חברת וולוו

באפריל 1927, שני גברים, Assar Gabrielsson וגוסטב לארסון, נפגשו כדי לדון בהקמתה של חברת רכב שבדית. הם קראו לחברה וולוו, שפירושה, "אני מתגלגל" בלטינית.

בשלב מוקדם בייצור וולוו היתה נחושה להתחרות בשוק האמריקאי. בתחילה וולוו לא ייצרה שום חלקי חילוף לרכב. במקום זאת, רכשה את כל הרכיבים מיצרנים שונים שבדיים. למעשה, התפקיד היחיד שוולוו שיחקה בייצור היה תכנון והרכבה של המכוניות. ובכל זאת, למרות מגוון רחב של בעיות וולוו הצליחה להישאר תחרותית על ידי ניצול השווקים הגלובליים. רוב המדינות האחרות לא היו מוכנות לצאת מחוץ למדינות שלהם כדי למצוא רכיבים, ואילו וולוו רצתה והשתמשה תמיד בחלקים הטובים ביותר, למרות מוצאם.

Gabrielsson מייסד החברה  אמר, "קנינו חלקים היכן שמצאנו את המוצר הטוב ביותר. תחום הרכש שלנו הפך לגדול יותר ומגוון יותר מכיוון שלא היינו צריכים להתחשב ברגשות לאומיים". 
 
חשיבה זו מהדהדת לאורך כל ההיסטוריה של וולוו.

במהלך מלחמת העולם השנייה, וולוו החליפה את המיקוד שלה והשקיעה כמות משמעותית של מאמצים בייצור מנועי מטוסים,דחפורי זחל וטרקטורים מונעים בגז עבור חיל האוויר השבדי.

רכישות ומוצרים חדשים

לאחר המלחמה וולוו רכשה את AB Bolinder-Munktell. יחד, הם עשו התקדמות משמעותית עבור השוק המתפתח. BM וולוו פיתחה את טרקטור הדיזל הראשון שלה בשנת 1952, היאה האופני הראשון בשנת 1954 הפירקית הראשונה בשנת 1956(המכונה "צ'ארלי חצץ").

בשנת 1977, וולוו ריכזה את המיקוד שלה על תחום הציוד מכני הנדסי.

לאחר ההצלחה שלה בשיתוף פעולה עם BM, וולוו החליטה להתמזג עם קלארק מישיגן ושות וחברת הבת שלה כדי ליצור את אוקלידס VME בשנת 1985.
 
קלארק בילתה את רוב ההיסטוריה המוקדמת שלה בייצור ציוד קידוח, אבל החליטה לעבור לציוד המכני הנדסי בשנת 1952. קלארק רכש Euclid בשנת 1983 בשל יכולתה לייצר מובילים איכותיים.

בשנת 1995, וולוו רכשה את קלארק וזכתה לבעלות מלאה על VME, באותה שנה שינתה את שמה לוולוו ציוד מכני הנדסי. באותה השנה רכשה וולוו את Pel-Job, חברה צרפתית והיצרנית הראשונה של מחפרים קומפקטיים באירופה. וולוו גם הוסיף מעמיסים אופניים, מובילים פרקיים A40 ואת מחפרי אקרמן לקו הייצור שלה.

וולוו המשיכה את רכישותיה לאורך כל שנות ה-90. היא רכשה את  Champion Machinery, החברה הקנדית לציוד סלילת כבישים, עבור המוטור גרדר המכובד שלה. היא גם הפכה למשקיע הזר הראשון בתעשייה הקוריאנית על ידי רכישת סמסונג ציוד מכני כבד בשנת 1998. עם רכישת סמסונג, וולוו נכנסה לשוק המחפרים, שבו הם מתקדמים בלהיטות רבה.

כל הרכישות הללו הפכו את וולוו לענקית כוח בשוק הציוד מכני הנדסי כבד. בשנת 2001 היא כבר פיתחה בעצמה ו בטכנולוגיה שלה את המחפרון של וולוו.

בשנת 2002, רכשה וולוו את זכויות העיצוב הבלעדיות מהיצרן האמריקאי Scat Trak לחמישה מיני מעמיסים.

החברה כיום

קבוצת וולוו עוסקת בכמה ענפים שונים: משאיות, אוטובוסים, התחום הימי, האווירי, ציוד מכני הנדסי והייעוץ הפיננסי. המנכ"ל הנוכחי של הקבוצה וולוו הוא Leif Johansson ואילו המנכ"ל של וולוו ציוד מכני הנדסי הוא Tony Helsham.
 
וולוו כבר לא נסחרת בנאסד"ק, אך ממשיכה בבורסת שטוקהולם תחת הכינוי VOLV B.

סוגי ציוד תחת מותג וולוו:

• דאמפרים / פירקיות.
 • אוטובוסים.
 • מכבשים.
 • ציוד הריסה.
 • מנועי דיזל.
 • מחפרים.
 • משאיות זבל
 • מחפרונים.
 • מיני מחפרים.
 • מחפרים גלגליים.
 • מוטור גרדר.
 • ציוד כרייה.
 • מניחי צנרת.
 • משאיות.
 • מיני מעמיסים.
 • ציוד יערות.
 • טרקטורים.
 • ציוד לטיפול בפסולת.
 • שופלים / מעמיס אופני.

לאתר חברת וולוו לחצו כאן >>



 
 

מידע,מאמרים,תמונות וסרטוני וידאו מתחום הטרקטורים ,ציוד מכני הנדסי,משאיות ותשתיות - דיזל פדיה,כל מה שרציתם לדעת...











 

+ שלח משוב


 

כל הזכויות שמורות ל"דיזל פאוור" © פורטל צמ"ה הנדסה ותשתיות.

עיקבו אחרינו:

 
Facebook דיזל פאוור בפייסבוק
Twitter דיזל פאוור בטוויטר
Youtube דיזל פאוור ביוטיוב
google דיזל פאוור ב- google+
 Flickr דיזל פאוור בפליקר
Blogger בלוג דיזל פאוור
instagram
בניית אתרים
 




עמוד הבית.
אודות האתר.
יצירת קשר.
מידע למפרסמים.
הוספת עסק בחינם.
פרסם מודעה בחינם.
כתבות.
מכרזים.
מצולמים בשטח.
ספקים ובעלי מקצוע.
סרטון בטיחות יומי.
שווה צפייה.
מחפשים לקנות.
הדמיות ומצגות.
מאמרים.
מסחר ותיווך.
תתחדשו.
קורסים והשתלמויות.




פורומים.
קבלנים.
סולר ומוצרים נלווים.
תערוכות צמ"ה.
דרושים.
גלריות.
חוות דעת.
קישורים.
מבצעים חמים.
שיתופי פעולה.
אספנות.
מאגר הטיפים.
מילון מונחים.
תקנון האתר.
עסקים למכירה.
תמונות ציוד מכני.
תמונות גולשים.
מפת אתר.




סרטונים חדשים צמ"ה.
ציוד מכני הנדסי למכירה.
טרקטורים למכירה.
שופל למכירה.
מחפרון למכירה.
בובקט למכירה.
מיני מעמיס למכירה.
באגר למכירה.
מכונת קידוח למכירה.
טרקטורים חקלאיים למכירה.
ציוד חקלאי למכירה.
נפה למכירה.
מגרסה למכירה.
מנוף למכירה.
מלגזה למכירה.
פטיש חציבה למכירה.
גנרטורים למכירה.
רתכות למכירה.

קבל את מדבקת דיזל פאוור.