דף הבית >>> כתבות >>> תומר שושני מדבר על השרות של ציוד קטרפילר.
הכירו את תומר שושני ,מנהל בכיר בזוקו שילובים.
תומר עצמו מעדיף לתאר את תפקידו כאיש האחראי על שרות מוצרי קטרפילר בישראל,המטרה המרכזית היא שהכל "ידפוק" כמו שצריך.
הקבלן שבשטח רואה מולו את המכונאי או החשמלאי שמגיע לטיפול או תיקון של הציוד ,מה שהוא לא יודע זה שמאחורי אותו מכונאי עומד מערך מקצועי רחב הכולל תמיכה טכנית,הדרכות מקצועיות,מחסני מלאי זמינים לחלפים,עבודה מול קטרפילר בחו"ל,ניהול צי רכבי שרות ועוד לוגיסטיקה מורכבת ונסתרת מעיני הלקוח.
לתומר יש נסיון של שנים בתחום התשתיות ,הוא עבד בחברות מובילות בתחום כך שיצא לו להכיר את שני הצדדים מקרוב,את הלקוח שמצפה לשרות הטוב ביותר ואת היבואנית שצריכה לדאוג לשרות המושלם,המקצועי והמהיר ביותר שניתן לספק וזה כמובן משימה לא פשוטה כלל.
"השרות שזוקו נותנים למוצרי קטרפילר הוא הטוב ביותר בישראל בעיני ,יחד עם זאת היעד שלי בתפקידי הנוכחי הוא להפוך אותו לשרות מושלם.
כבר מזמן הבנו ששרות מושלם הוא הדבר הכי חשוב בכדי להפוך לקוח של כלי ראשון ללקוח של כל החיים,למכור כלי זה לא משימה קשה,במיוחד שמדובר במותג כמו קטרפילר,מה שחשוב הוא לתת תמיכה מלאה ללקוח בכל שעה ובכל מקום" אומר תומר.
מנסיון אישי אני נוטה להסכים עם תומר בעניין השרות,מדובר בתחום תובעני,תחום לחוץ שמגלגל המון כסף וכל שעה של השבתת ציוד קריטית ללקוח.
תומר מספר על התרשמותו האישית מאז שהתחיל לעבוד בתפקידו הנוכחי בזוקו,התרשמות שמלווה אותו בכל יום ומפתיעה מחדש.
"מערך השרות של ציוד קטרפילר הוא מרשים במיוחד,יש לנו 4 סניפים מצפון ועד דרום,יש לנו את ההון האנושי הוותיק והמנוסה ביותר אם זה המהנדסים שלנו או המכונאים שלנו בשטח,יש בסניף המרכזי מנועיה מרשימה במיוחד עם מתקן המדמה את הרכבת המנוע על הכלי ובודק עם הכל טיפ טופ בלי נזילות,בלי שום בעיות ,כך שהמכונאים שמגיעים לשטח מרכיבים את המנוע לאחר השיפוץ והכלי יכול לצאת לעבוד מבלי לבזבז זמן יקר ללקוח".
נשמע יותר מידי טוב, כאילו הכל מוכן ואין צורך בשיפור הייתכן הדבר ? אני שואל אותו.
"המצב הנוכחי טוב ,אפילו טוב מאוד וללא ספק אנחנו מובילים בארץ בתחום השרות,יש תמיד מה לשפר כמו שציינתי אנחנו רוצים שהלקוחות בשטח בעצמם יגידו שהשרות של קטרפילר מושלם וכדי להוציא מחמאה כזו מלקוח צריך להשקיע המון.
ישנם נקודות שמצאנו לנכון שיש לשפר וזה בטיפול ,כחברה מובילה אנחנו עובדים מול חברות וארגונים גדולים הדורשים פתרונות מיוחדים וישנם את הלקוחות הקטנים,הקבלנים הפרטיים שצריכים גם הם שרות מהיר ואף פתרונות מיוחדים עבורם.
התאום מול כל סוגי הלקוחות היא משימה מורכבת ,פעם זה קבלן פרטי ופעם אחרת זה יכול להיות עבודה מול צה"ל או חברה גדולה אחרת,כך שתמיד יש עם מה להתמודד ,המקהלה מעולה ומנוסה צריך רק שתמיד יהיה מי שינצח על התזמורת".