דף הבית >>> כתבות >>> משאית המחצבה התת קרקעית של סנדביק ,הכירו את ה -Sandvik TH663
Sandvik TH663 התת קרקעית הטובה בעולם? I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם:15/9/13.
אב טיפוס של משאית הכרייה התת קרקעית החדשה של SANDVIK נמצא כיום בפרויקט ניסוי במכרה זהב במערב אוסטרליה , ובמהלך שלושת החודשים הראשונים הציב סטנדרטים חדשים בתפוקה, בטיחות וביצועים.
משאית ה-63 טונות התת קרקעית, של Sandvik - ובשמה המלא SANDVIK TH663 , כבר הרשימה את כל המעורבים בפרויקט הניסוי - ממנהלי הפרוייקט דרך המפעילים ועובדי התחזוקה - עם המהירות שלה, תפוקה מעולה , תכונות בטיחות ונוחות נהג ויעילות מקסימלית בצריכת הדלק .
קימו מרטין , מפקח המבחן הבינלאומי של Sandvik , ובארי מרטין,חבר בקבוצת תמיכת השרות של Sandvik כרייה באוסטרליה, מפקחים יחד על הניסוי.
יחד , יש להם מפעילים וצוות אחזקה מיומנים, הנותנים תמיכה טכנית שוטפת ומתן משוב למפעל הייצור של Sandvik בטורקו , פינלנד .
שם (בפינלנד) ,אב טיפוס שני כבר מתחיל לאמץ את ההמלצות מהמחקרים האוסטרליים כדי להבטיח שדגמי הייצור החדשים יתאימו לעבודה האיתית בשטח לאחר שאב הטיפוס עבר חוויה " בעולם האמיתי " בתנאי כריית הסלע הקשים ביותר בעולם.
ה- TH663 כבר הוכיחה את יכולתה להרים את התפוקה באופן משמעותי במכרה .
בחודש יולי ,מתוך כמות כוללת של 56,000 טונות של חומר ששונע על ידי צי המשאיות באתר,ה-TH663 Sandvik לבדה טיפלה ב-24,000 טון.
קימו מרטין אמר כי מערכת השקילה החכמה של המשאית סייעה להבטיח כי כל העמסה היתה קרוב ה למקסימום.
"מערכת השקילה שעל המשאית מדויקת עד לדיוק של 25 ק"ג בעומס מלא, עם מערך תאורה של אור אדום ,צהוב וירוק על החלק האחורי של הקבינה כדי לספק למפעיל המעמיס חיווי חזותי של יכולת העמסה ".
נוחות מפעיל -שמשפיעה באופן ישיר על תפוקה -ובטיחות כוללת היו תכונות עיצוב עיקריותלזמן תכנון כריית Sandvik .
לדברי קימו מרטין, יש למשאית החדשה יותר מ -60 תכונות בטיחות , כולל חגורת בטיחות ארבע נקודות עבור הנהג ומעקה הגנה לצוות השרות עבור כל נקודת השירות .זו האחרונה לא רק יוצרת סביבת עבודה בטוחה יותר , זה גם חוסך בזמן שירות - דבר המאפשר יותר שעות עבודה בכל במשמרת .
קימו מרטין אמר כי לנהגים באתר לא היתה בעיה להסתגל למשאית החדשה תוך משמרת אחת בלבד ,והם אכן התלהבו מאוד מתכונות הנוחות שלה.
" ה-TH663 כל כך שקטה שנהגים לא צריכים לשים אטמי אוזניים יותר,הבידוד מרעש למעשה מבטל את רעש מנוע".
נהג אחר המשתתף בניסוי תאר את המשאית " המשאית הקלה ביותר לנהיגה שאי פעם נהגתי, מערכת השיכוך יוצרת נסיעה ממש חלקה , וזה חשוב , לא רק במונחים של נוחות ויעילות ביום יום, אלא גם לבריאות של הנהג לטווח הארוך ", אמר הנהג.
המשאית מונעת במנוע דיזל Cummins QSK19 המספק 567 כוחות סוס ומהירות מקסימלית של 42.5 קמ"ש.