פרסם מודעה חינם
 
הוספת עסק חינם
 
פרסם מכרז חינם






             
 


 



הודעות מהפורומים:




 


דף הבית >>> כתבות מדור משאיות  >>> בוולוו רוצים למנוע את התאונה הקטלנית הבאה.

צוות המחקר המיוחד של VOLVO משאיות I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם בתאריך: 10/02/17.




חברת וולוו הבינה מזמן שעדיף למנוע את התאונה הבאה מאשר להתגונן מפניה באמצעי מיגון כאלו ואחרים. חברות רבות משקיעות המון זמן, משאבים וידע כדי לספק לנוסעים את אמצעי המיגון הטובים ביותר וזה מעולה אולם אין ספק שהחשוב ביותר זה למנוע את התאונה עצמה וזה בדיוק מה שוולוו משאיות עושה מזה שנים.

מאז 1969 צוות מחקר התאונות של וולוו (ART) חקר אלפי תאונות דרכים. באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם צוות פיתוח המוצר של וולוו הם הוציאו את המסקנות לפועל בשיפור המשאיות עצמן בהתאם ללקחים שנלמדו מהשטח. זאת באמצעות פיתוח פתרונות טכניים כדי להגביר את הבטיחות ושיתוף והפצת פילוסופיית הבטיחות של החברה. צוות המחקר ART (Accident Research Team ) נוסד בעקבות הצורך להקטין את מספר התאונות בהן היו מעורבות משאיות. הם הגיעו פיזית למקום התאונה, בדקו, מדדו, ראיינו עוברי אורח, שוטרים ופרמדיקים וכך ציירו תמונה של מה שגרם לתאונה ולפציעות שנגרמו עקב כך.



היום צוות ART עובד בשיתוף פעולה עם מחלקות נוספות כדי למצוא את הטכנלוגיה שתקטין את הסיכוי לתאונה - אמצעים שיתריעו בזמן לנהג וכמובן אמצעי מיגון בשעת תאונה כאשר הם ירדו לפרטי פרטים של מה שקורה בתוך הקבינה בזמן תאונה, בעקבות כך בוצעו שיפורים בעיצוב וייצור הקבינה כמו פינות עגולות שלא יהפכו "לחרבות" במקרה תאונה ודשבורד חלק להימנע מפציעות. למרות כל אלו אנשי המחקר עדיין אומרים כי אמצעי הבטיחות הטוב ביותר במקרה שכבר קרתה תאונה היא חגורת הבטיחות, היא אמצעי הבטיחות שעד היום מסייע המון בהצלת חיי הנוסע ולצערם עדיין נהגי משאיות רבים מרגישים בטוחים בקבינה ולא חוגרים את עצמם...

מחלקה נוספת שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם צוות המחקר היא HMIs - הם בודקים את האינטרקציה בין האדם למכונה (Human Machine Interaction) תפקידם הוא לבדוק איך המידע עובר לנהג, באיזו מהירות, באיזו רמת דיוק וכמובן מבלי לסכן אותו או להסיח את דעתו בזמן נהיגה כדי לצרוך את המידע.



בתמונה: פרידה רמדי (Frida Ramde) ראש מדור ה HMIs (אינטראקציה אדם מכונה) במתקן סימולציה, הם משתמשים במשקפיים מיוחדים כדי לעקוב אחר תנועת העיניים. כך הם יכולים למדוד כמה פעמים הנהג צריך להסתכל למטה כדי להשלים משימה מסוימת ולקבוע אם ה- HMI שנבדק הוא יעיל או לא ואולי אפילו מסכן חיים ויש להחליפו. אז זכרו שאנשי וולוו משקיעים המון למען בטיחותכם אבל זו חובתכם האישית לחגור גם שאתם מרגישים גבוהים, חזקים ומוגנים בקבינה!!! סעו בזהירות חברים!

אהבתם את הכתבה? עשו לנו לייק בפייסבוק והצטרפו לשיחה:






 





 






 





 

 
 
 
 
 
כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...


 

כל הזכויות שמורות ל"דיזל פאוור" © פורטל צמ"ה הנדסה ותשתיות.

עיקבו אחרינו:

 
Facebook דיזל פאוור בפייסבוק
Twitter דיזל פאוור בטוויטר
Youtube דיזל פאוור ביוטיוב
google דיזל פאוור ב- google+
 Flickr דיזל פאוור בפליקר
Blogger בלוג דיזל פאוור
instagram
בניית אתרים
 




עמוד הבית.
אודות האתר.
יצירת קשר.
מידע למפרסמים.
הוספת עסק בחינם.
פרסם מודעה בחינם.
כתבות.
מכרזים.
מצולמים בשטח.
ספקים ובעלי מקצוע.
סרטון בטיחות יומי.
שווה צפייה.
מחפשים לקנות.
הדמיות ומצגות.
מאמרים.
מסחר ותיווך.
תתחדשו.
קורסים והשתלמויות.




פורומים.
קבלנים.
סולר ומוצרים נלווים.
תערוכות צמ"ה.
דרושים.
גלריות.
חוות דעת.
קישורים.
מבצעים חמים.
שיתופי פעולה.
אספנות.
מאגר הטיפים.
מילון מונחים.
תקנון האתר.
עסקים למכירה.
תמונות ציוד מכני.
תמונות גולשים.
מפת אתר.




סרטונים חדשים צמ"ה.
ציוד מכני הנדסי למכירה.
טרקטורים למכירה.
שופל למכירה.
מחפרון למכירה.
בובקט למכירה.
מיני מעמיס למכירה.
באגר למכירה.
מכונת קידוח למכירה.
טרקטורים חקלאיים למכירה.
ציוד חקלאי למכירה.
נפה למכירה.
מגרסה למכירה.
מנוף למכירה.
מלגזה למכירה.
פטיש חציבה למכירה.
גנרטורים למכירה.
רתכות למכירה.

קבל את מדבקת דיזל פאוור.