משאית ה- eActros החשמלית בבדיקה I מאת: מערכת דיזל פאוור I פורסם בתאריך: 06/06/19.
מרצדס בנץ סיפקה משאית 18 טון חשמלית eActros לספקית לוגיסטיקה בינלאומית דאקסר לצורך מבחן. דקסר תבדוק את המשאית במשלוחים רגילים בתוך שטוטגרט ומסביבה.
Dachser תשתמש במשאית ה-eActros לספק משלוחים שהם גדולים מדי וכבדים עבור משלוח חבילות רגיל - ללקוחותיה במרכז העיר שטוטגרט. אזור הטעינה של ה- eActros מציע שטח עבור 18 משטחים.
מאז מרץ 2018 שתי משאיות eCanter FUSO קל של דיימלר כבר בפעולה עם דקסר בשטוטגרט וברלין. משאית ה 7.5-טון החשמלית היא גם שחקן מפתח בצי הרכב ללא פליטה בדאקסר.
EActros מבוססת על מסגרת של מרצדס בנץ Actros. מעבר לכך, הארכיטקטורה של הרכב כבר מתוכננת לחלוטין סביב הכונן החשמלי. שני מנועים חשמליים מספקים את כוח הכונן של המשאית עם פלט בהתאמה של 126 קילוואט ומומנט מרבי של 485NM כל אחד.
סוללות ליתיום יון עם קיבולת 240 קילוואט מספקות את האנרגיה הנדרשת. בהתאם לפלט הטעינה הזמין, הסוללות יכולות להיטען במלואן בתוך שעתיים (ב 150 קילוואט).
במסגרת פרויקט "צי חדשנות", מרצדס בודקת את ה- eActros באמצעות 20 לקוחות ממגזרים שונים במסגרת הפעילות היומיומית הרגילה שלהם.
המבחנים של "צי החדשנות" מורכבים משני שלבים, כל אחד עם עשרה לקוחות. תובנות מבדיקות אלו זורומות ישירות לתוך פיתוח נוסף של eActros לייצור סדרה. המטרה היא להפוך את תחום ההפצה עם משאיות כבדות לנקי ושקט באזורים עירוניים החל משנת 2021. EActros הראשונה כבר בפעולה עם לקוח מאז ספטמבר 2018.
אהבתם את הכתבה? עשו לנו לייק בפייסבוק והצטרפו לשיחה: