המאמר הבא מיועד בעיקר לאנשי השירות בשטח שיוצאים בכל יום לתקן ציוד מכני הנדסי ,כל יום אתר אחר,כל יום כלי אחר,כל מי שעוסק בתחום השרות שדה מכיר את התופעה של ברגים תקועים או גרוע מכך - שבורים . אז תנו לנו לגלות לכם סוד קטן ,הברגים תקועים או שבורים בגלל אנשי שירות "עצלנים" ועכשיו נסביר.
שמגיע כלי חדש מהחברה הכל הולך חלק,תמיד הברגים יפתחו ויסגרו בקלות והכל זורם בעבודה,אבל לאחר כמה פתיחות וסגירות של ברגים או לאחר תקופה ארוכה של זמן הברגים יבשים או אפילו חלודים לכן הם גם נתקעים ונשברים. הפתרון לכך פשוט מאוד - ברגע שפתחתם בורג,דאגו לשים עליו שמן או גריז ורק אז להחזירו - חדשו את התהליך כל פעם מחדש וכך לא רק שהברגים לא ישברו ,העבודה גם תזרום ותהיה קלה יותר - אל תגידו אין לי זמן או אין לי גריז לידי ושמי שיגיע בפעם הבאה יאכל אותה - פעלו כמקצוענים ,גריז אף פעם לא חסר - כל כלי צמ"ה מלא בגריז בנקודות החיכוך שלו כך שאת המשפט "לא היה לי גריז" אתם כבר יכולים להוריד מסל התירוצים.
שימוש בגריז שומר על הבורג ועל ההברגה עצמה ,כך תדאגו שהכל יושב במקום ואין ויברציות לא רצויות שלבסוף גם גורמות לנזקים עקיפים אחרים,מכסה של רדיאטור לדוגמה שתפוס על כמה ברגים בודדים עם הזמן ירטוט ויגרום לרעשים לא רצויים ולאחר מכן גם לחור ברדיאטור וכל זה ממה? מעצלנות של הטכנאי הראשון ,שהובילה לבורג שבור בתוך ההברגה ומשם זה הוביל לתפיסת המכסה לא בצורה מלאה - הרעיון די ברור ,השקיעו מעט והראו מקצועיות בשרות.