דף הבית >>> כתבות >>> וולוו ציוד מכני הנדסי מועמדת לפרס IET היוקרתי.
המצאה חדשה מצוות מהנדסי ציוד מכני הנדסי וולוו שנועדה לסייע לחברה לעמוד בחקיקה הסופית ל-
4 Tier מועמדת לפרס חדשנות טכנולוגית במכון להנדסה .
קצת יותר משנה לפני החקיקה הסופית לטכנולוגיית TIER4 שתיכנס לתוקף ב -1 בינואר 2014, הפתרון של וולוו ציוד בנייה הגיע לגמר במכון להנדסה ופרסי חדשנות טכנולוגית ( IET) . המערכת של וולוו preheated self-regulated air intake system (חימום אויר מקדים) פותחה על ידי מהנדס התכנון Joakim Haegerstam כדי להבטיח שפרקיות וולוו יעמדו בתקנות הפליטה המחמירות עם אותם ביצועי מנוע באקלים קר ואף שיפור וחיסכון בדלק. המערכת החדשה מועמדת בקטגורית הפרסים אשר מייצגים טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית וחידושים מכל רחבי העולם.
פריצת דרך.
מערכת שפותחה מציגה דרך חדשה לחלוטין וייחודית לווסת את טמפרטורת צריכת האוויר בתוך ציוד הבנייה של וולוו. כדי לעבוד בצורה נכונה, מערכת הפליטה דורשת פליטה בטמפרטורות גבוהות - הטכנולוגיה החדשה מעלה את הטמפרטורה של גזי הפליטה ללא הגדלת צריכת דלק.
"העיקרון הבסיסי הוא שהחום המיותר שנפלט מהמנוע מחמם את האוויר, מה שגורם למכונה לחוות טמפרטורת סביבה גבוהה יותר מאשר במציאות", מסביר Joakim. "כאשר המנוע דורש אוויר חם יותר, מהירות המאוורר מופחתת ואוויר שחומם מראש נכנס לצריכת האוויר. עם מערכת זו המכונה מזהה כאילו הטמפרטורה בחוץ היא עד 30 מעלות צלזיוס גבוהה יותר ממה שזה באמת - על כל 1 ° C טמפרטורת צריכת האוויר עולה, 1.5 מעלות צלזיוס היא צוברת בטמפרטורת גזי הפליטה. טכנולוגיה זו מפחיתה את צריכת הדלק בהשוואה לטכנולוגיה הנוכחית,שבה החום מעלה את טמפרטורת הפליטה, אבל גורם לעלייה גבוהה בצריכת הדלק. "
מחוייבים באופן מלא ל- TIER4.
"זה כבוד גדול להיות מועמדים לפרס כזה שוזכה להכרה בינלאומית אשר מציין את האיכות יוצאת הדופן של העבודה החדשנית שמהנדסי וולוו ציוד מכני הנדסי עושים בכל יום", אומר אנדרס פ לארסון, סגן נשיא בכיר של חטיבת הטכנולוגיה של וולוו ציוד מכני. "הצלחה בפיתוח מנועי 4 Tier אשר עומדים בכל יעדי הפליטה עוד לפני שהחקיקה נכנסה לתוקף היא אחת העדיפויות הגבוהות ביותר לפיתוח הטכנולוגיה הזו. המהנדסים שלנו פועלים ללא לאות על הפרויקט הזה וזה נהדר שאנחנו מקבלים הכרה מוקדמת למומחיות ההנדסה שלנו וההתקדמות הטכנולוגית בתחום זה. טכנולוגיה זו תביא יתרונות משמעותיים ללקוחות שלנו, תוך צמצום ההשפעה על הסביבה. "
לא רק לאקלים קר.
בדומה לפעולה בה הטכנולוגיה מספקת אוויר חם ומאפשרת לפירקיות וולוו לעבוד בצורה יעילה וחסכונית בדלק בתנאי קור, המערכת החדשה מאפשרת לכלי לעבוד בצורה יעילה בכל מזג אוויר חם או קר. כאשר המנוע זקוק לאוויר קריר, מאוורר המנוע מאיץ את מהירותו ולכן נכנס למנוע יותר אויר קר בהתאם לצריכת האוויר הדרושה. משמעות הדבר הוא שהפירקית יכולה לעבוד ביעילות מוגברת בשתי סביבות עבודה ,קרה וחמה. יתרון נוסף של המערכת הוא שעכשיו שצריכת האוויר נמצאת בתוך תא המנוע - באזור הרבה יותר נקי ופחות מאובק - מרווח הזמן לשירות הסינון (פילטרים) צפוי לגדול.
טקס הענקת פרסי IET לחברות החדשניות ביותר בעבודתם הפורצת דרך בטכנולוגיה ובהנדסה יערך ב-22 בנובמבר בו ישפטו פנל של מומחים מן האקדמיה והתעשייה ויכריזו על הזוכים.