זהו סיפורה מעורר ההשראה של חברת Ritchie Bros המוכרת כחברת מכירות פומביות הגדולה בעולם.
שלושת האחים קן,דייב וג'ון החלו את דרכם בתחום המכירות פומביות בשנת 1958,באותה העת הם עסקו בכלל בתחום הרהיטים וערכו את המכירה הפומבית הראשונה בכדי להחזיר במהירות חוב לבנק,בעקבות ההצלחה הגדולה והקלה יחסית של המכירה הפומבית הם החלו לעסוק בזה באופן רציני יותר.
מהר מאוד הם התקדמו מעבר לתחום הרהיטים, ובשנת 1963 נערך המכרז התעשייתי הראשון שלהם, בו הם הצליחו למכור ציוד תעשייתי בשווי של 600.000 דולרים .
(המכירה הפומבית הראשונה ,של רהיטים ב-1958)
כאשר גבר הביקוש לשירותי מכירות פומביות שמה של החברה בתחום הציוד מכני הנדסי גדל,האחים ריצ'י החלו להתרחב ברחבי צפון אמריקה. המשרד הראשון שלה מחוץ לקנדה נפתח בשנת 1969 (במדינת וושינגטון).
(מכירה פומבית לציוד מכני הנדסי 1963)
בשנת 1985 מכרזי האחים ריצ'י התקבלו בצורה חמה על ידי השוק האמריקאי,27 שנים לאחר המכירה הפומבית הראשונה שלה - החברה מכרה ציוד ביותר ממליארד דולרים. משם לקח להם רק שלוש שנים נוספות להגיע לסכום של 2 מליארד דולרים בסכום המכירות הברוטו שלה.
(מכירה פומבית ב-1979)
צמיחה בינלאומית
בשנות ה -80 המאוחרות האחים ריצ'י החלו להתרחב ברמה הבינלאומית, עריכת המכרזים הראשונים שלה באירופה בשנת 1987, ואחריה אוסטרליה (1990), אסיה (1994), מקסיקו (1995), מזרח התיכון (1997) ובאפריקה (2003).
בסיסה עכשיו בוונקובר שבקולומביה הבריטית, Ritchie Bros היא חברה גלובלית באמת, עם למעלה מ 110 אתרים ברחבי העולם, כולל יותר מ 40 אתרי מכירות פומביות. החברה הונפקה בבורסה בשנת 1998, וכעת היא נסחרת בבורסות ניו יורק וטורונטו תחת סמל המסחר RBA .
עבודה עבור קונים ומוכרים
הידיעה שמכרזי האחים ריצ'י הם הוגנים ושקופים היא אחת הסיבות שכל מכירה פומבית מושכת מאות, אפילו אלפים של מתמודדים מכל רחבי העולם - המכירות הפומביות עוזרות למוכרי הציוד להשיג ערך שוק הוגן לנכסים היקרים שלהם.
פרסומת:
למרות שאנשים רבים מוכנים לנסוע מרחקים ארוכים כדי להשתתף במכירות פומביות של האחים ריצ'י, מתמודדים שאינם יכול להגיע לאתר המכירות הפומביות ביום המכירה יכולים להגיש הצעות באמצעות האינטרנט, ולחוות בזמן אמת את המכרז, תוך שימוש בשירות ההצעות המקוון של החברה.