פרסם מודעה חינם
 
הוספת עסק חינם
 
פרסם מכרז חינם






             
 


 



הודעות מהפורומים:




 דף הבית >>> כתבות >>> טכנולוגיה חדשנית במעמיסי בובקט.
 
 
 


טכנולוגיית ה-CANBUS אשר פותחה לפני כ-20 שנה על ידי מהנדסי הרכב ונמצאת בשימוש ברכב הפרטי ובמשאיות קלות תשמש גם את מעמיסי חברת בובקט.
חברת בובקט אימצה את הטכנולוגיה לשימוש במעמיסים שהיא מייצרת,במיוחד עם שילוב  קופסת ה-7 פינים שהחליפה את קופסת ה-14 פינים הישנה שהיתה בכלים עד 1999.

"יחידת ה-14 פינים הינה יחידה סטנדרטית של 12V ו-"אדמה" (מינוס),אומר גסטין אודגארד מנהל מוצר לציוד נלווה למיני מעמיסי בובקט.
יחידת ה-14 פינים היא הנפוצה ביותר בקרב ציוד קומפקטי (של כל החברות ,לא רק בבובקט).

לדוגמה,אומר גסטין - תאור לכם מיני מעמיס שמחוברת עליו "להב דחפור" שפעולותיה לדחוף בהטייה ימינה או שמאלה ,למעלה ולמטה בהתאם לצורך בעבודה,את ההטייה מפעיל סולונויד ששולט על המערכת ההידראולית ספציפית לכל פעולה,אותו סולונויד מקבל מתח / פקודה להיפתח או להיסגר דרך חוט המחובר ישירות ללחצן בתא המפעיל,פעולה פשוטה ורגילה למדי אך לצרנו זה כל מה שתקבלו מהמערכת הזו,לא ניתן לקבל מידע כלשהו או לשלוח מידע מהמכונה לציוד הנוסף.

"במשך השנים הציוד הנלווה (מקדחים,להבים,זרועות חפירה,פטישים)נהיו משוכללים יותר,מורכבים יותר ובעלי פונקציות עבודה רבות יותר,מכאן נוצר הצורך לגרום למכונות "לדבר ביניהן" וזה מה שהוביל את חברת בובקט לאמץ את טכנולוגיית ה- CANBUS ולהכניס את מערכת ה-7 פינים לציוד המכני שהיא מייצרת". 

"עם טכנולוגיית ה- CANBUS ומערכת ה-7 פינים נוכל לשלוח עשרות הודעות באותה הריתמה והציוד הנלווה יכול להבין מה הם",אומר גסטין.
קחו לדוגמה את חותך העצים של בובקט ,יש לו 4 להבים עולים ויורדים וזוג מייצבים אחורי,פעולות אלו נשלטות על ידי 4 כפתורים מהקבינה,מה שלא היה ניתן לביצוע במערכת ה-14 פינים.

הציוד הנלווה והמעמיס מתקשרים לבד בינם לבין עצמם ללא צורך במפעיל,לציוד הנלווה יש את היכולת לשלוט אפילו ברמת הלחץ ההידראולי של המעמיס באותו רגע.
כאשר מחברים ציוד נלווה שעובד על לחץ נמוך ,הציוד נלווה משדר אוטומטית למעמיס להנמיך את הלחץ ההידראולי בכדי לשמור על עצמו מנזק כלשהו שיכול להיגרם ולהפך כאשר נחבר ציוד נלווה שעובד על לחץ גבוהה הוא ישדר למעמיס שצריך להגביר את הלחץ ההידראולי וכ'ו.

יתרון נוסף של המערכת הוא שהיא יכולה להתריע ישירות למחשב בקבינה שיש תקלה כלשהי ,בדיוק כמו כל תקלה אחרת של המעמיס עצמו.
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...


 

כל הזכויות שמורות ל"דיזל פאוור" © פורטל צמ"ה הנדסה ותשתיות.

עיקבו אחרינו:

 
Facebook דיזל פאוור בפייסבוק
Twitter דיזל פאוור בטוויטר
Youtube דיזל פאוור ביוטיוב
google דיזל פאוור ב- google+
 Flickr דיזל פאוור בפליקר
Blogger בלוג דיזל פאוור
instagram
בניית אתרים
 




עמוד הבית.
אודות האתר.
יצירת קשר.
מידע למפרסמים.
הוספת עסק בחינם.
פרסם מודעה בחינם.
כתבות.
מכרזים.
מצולמים בשטח.
ספקים ובעלי מקצוע.
סרטון בטיחות יומי.
שווה צפייה.
מחפשים לקנות.
הדמיות ומצגות.
מאמרים.
מסחר ותיווך.
תתחדשו.
קורסים והשתלמויות.




פורומים.
קבלנים.
סולר ומוצרים נלווים.
תערוכות צמ"ה.
דרושים.
גלריות.
חוות דעת.
קישורים.
מבצעים חמים.
שיתופי פעולה.
אספנות.
מאגר הטיפים.
מילון מונחים.
תקנון האתר.
עסקים למכירה.
תמונות ציוד מכני.
תמונות גולשים.
מפת אתר.




סרטונים חדשים צמ"ה.
ציוד מכני הנדסי למכירה.
טרקטורים למכירה.
שופל למכירה.
מחפרון למכירה.
בובקט למכירה.
מיני מעמיס למכירה.
באגר למכירה.
מכונת קידוח למכירה.
טרקטורים חקלאיים למכירה.
ציוד חקלאי למכירה.
נפה למכירה.
מגרסה למכירה.
מנוף למכירה.
מלגזה למכירה.
פטיש חציבה למכירה.
גנרטורים למכירה.
רתכות למכירה.

קבל את מדבקת דיזל פאוור.