סטיל חוגגת 90 שנה להיווסדה.
"חדשנות" , "מוצר" , "אנשים", משולש זה משקף את אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת החברה,
כך אומר בארט ג'אן קנוף,יו"ר מועצת המנהלים של החברה.
הנס ( מייסד החברה ,בשנת 1920 החברה הוקמה על ידי הנס סטיל כמוסך לתיקון מנועים חשמליים) הקדים להבחין
כי הגידול בייבוא וייצוא סחורות ושרותים ידרוש פתרונות לוגיסטיים חדשניים ודרוש מותג שישמש סוגי עובדים שונים
בתחום הלוגיסטיקה והשינוע.
ברור היה לו שעליו לפתח קשרי אמון ובטחון עם הלקוחות וכבר בשנות הארבעים הוא ייצר את השרות הנייד הראשון של חברת סטיל,כיום צוות השרות של החברה מונה כ - 1900 מהנדסים ואנשי שרות ברחבי אירופה בלבד.
דבר נוסף שבו הקדים הנס את זמנו היה הייצוג של אנשי השרות,הוא דאג שהם יגיעו לשטח עם בגדי עבודה ולוגו אשר מזוהים עם החברה,מה שהציג אותם עוד אז בזמנו כחברה רצינית ,איכותית ואמינה ביותר.
סטיל זכתה להכרה הראשונית שלה על ידי ייצור הגנרטורים הניידים הראשונים שלה,אך פריצת הדרך האמיתית של החברה החלה עם ייצור כלי התחבורה הראשונים לשינוע סחורות .
במשך 9 עשורים עדיין ממשיכה החברה לייצר,לחדש ולהפתיע בתחום השינוע הבינלאומי.
"ידוע לנו שכוח המותג והצלחתו מבוססים על ההון האנושי שמרכיב אותו לפיכך אנו משקיעים בצוות העובדים ובמחלקות החברה,צוות ספורט ומחלקת הרווחה.
ההשקעה משתלמת ובאה לידי ביטוי במפגשים בין הלקוחות לצוות החברה".
מקורות: still.co.uk